Elektrický vozík je upravený!

Ahoj,

Konečně zase mohu využívat elektrický vozík na 80 %, proč jen na 80 %?

No, jak jistě víte, tak poprvé byl problém se součástkou na stoj někdy v lednu. Tenkrát to opravili, ale b březnu se to znovu pokazilo a od té doby se údajně čeká na díl. Tento týden by mi měli dát vědět co a jak s tím bude, protože je to již po 3 stejná závada. Jak to, že po 3 stejná závada? No, to by mě upřímně taky zajímalo. Když se to v tom březnu stalo, tak po cca měsíci přišel díl a technik si s tím hrál celý den. Pak to bohužel přivezl s tím, že tam dal zpátky ten můj, protože ten nový byl ještě horší. Tak to objednávali tedy znovu a světe div se, STÁLE TO NEPŘIŠLO! Přesto, že máme konec srpna / začátek září. Uvidíme, co tento týden, psala jsem si s technikem email, tak uvidíme. To nemění nic na tom, že mohu vozík využívat jak na sezení, tak zase na jízdu, kde to jde. A to opět i díky vám, protože se řešila výměna zad za Jay záda s peloty a fixaci, spolu ještě s fixací nohou a nebyl tam zrovna malý doplatek. Ten se právě uhradil z transparentního účtu, takže děkuju! Tady máte důkazy, že finance jsou využity, tak jak se u transparentního účtu píše. 😊 Děkuju!

Poslední závada, a to funkce vertikalizace by se snad mělo vyřídit v týdnu, nebo bych se měla dozvědět, jak se to bude řešit a kdy.

Další články již brzy!!

Tak zase příště,

Čauky!!