Auto s úpravou

Ahoj! 

Tentokrát vám chci představit auto na které se podařila sbírka na donio.cz a to díky Vám všem, cyklotýmu Bumitech, akci Carpediem, příspěvku od UP a pár nadacím! Ze srdce Vám všem ještě jednou děkuji, protože je to neuvěřitelná svoboda a pomoc! 

Pojďme se na to spolu podívat. 

Moje úprava se skláda z: ručního řízení, trojzubce na volantu, bočních elektrických dveřích, elektrické rampy, ovladač pro přepínaní blinkrů, troubení a dálkových světel, kotvení a pás pro přepravu na vozíku, 6-ti polohovatelnou sedačku a pětibodové pásy na místě řidiče. 

K čemu co slouží?

Tak ruční řízení slouží k ovládání pedálu, dopředu brzdím a k sobě přidávám plyn. 

Páka na plyn a brzdu spolu s ovladačem na blinkry atd.

Trojzubec – ten slouží k držení volantu. Vloží se do toho ruka a díky tomu je to bezpečné.

 

Elektrické dveře – slouží ke snadnějšímu otevíraní a zavírání. Hlavně kvůli nakládaní se. 

Elektrická rampa – ta slouží k naložení se na vozíku, jak mechanickém, tak i elektrickém.

6-ti polohovatelná sedačka – ta je z toho důvodu aby bylo možné se se sedačkou otočit, zajet si blíž a to jak k vozíku, tak i k volantu. 

Pětibodové pásy – ty slouží k tomu, aby se člověk nebortil ze strany na stranu, pokud nedrží trup. 

Sedačka s pásy

Kotvení slouží k uchycení vozíku.

Celkem jsou 4.

Auto už mám chvilku i upravené doma, původně mělo být do konce února, ale p.Píbal z JP servisu to dokázal velice rychle. Pak jsme tam jeli ještě jednou doladit rampu a až se oteplí, tak pojedu ještě jednou. Trošku dolaďujeme plošinu a opěrku ruky. 

Chvilku mi trvalo si zvyknout, že mám velké auto. Hlavně na to, že je vysoké, ale je to parádní! Možná Vám to přijde neuvěřitelné, ale jenom za tu dobu, co ho mám, tak mám nalítáno skoro 2000 km. Hold rehabilitace, lékaři, cesta do Štěkeně a nasčítá se to. 

Ještě jednou Vám moc Děkuji! 

Teď bych Vám chtěla také poradit co se týká úpravy. Určitě si obvolejte více firem, ale za mě mohu doporučit p.Píbala. Jako jediný byl schopný nabídnou úpravu, o které jsem měla představu, doladit ji, a dokonce poradit s výběrem vozu. Komunikace i s firmou úžasná, tuto věc určitě neuspěchejte. Já to ladila asi půl roku a stejně se ještě čeká na schválení kotvení a ovladače, protože k těmto dvěma věcem se došlo až později, ale nevadí. 

Pokud budete žádat o úpravu vozu, tak je lepší si žádosti rozdělit do více. Je to sice více papírování a úřednice to moc neporadí, ale mě to jedna poradila, a to hned ze dvou důvodu. Za 1. Nesčítají ceny úpravy, takže může projít i větší cena než 350 000,- a za 2. Když by se nedej bože stala nehoda a byla by zničená určitá část úpravy, tak nebudete doplácet celou, ale jenom tu část, která byla zničená z té jedné žádosti. 

Př 1. Nastane situace kdy se stane bouračka a odnese to úprava na které byla rampa a dveře, tak budete doplácet „jenom“ tu, ale nebudete doplácet ruční řízení atd.. Abyste si mohli znovu požádat o úpravu na rampu a dveře.

Kdyby to bylo na jedné žádosti.

Př 2. Nastane situace, kdy se stane nehoda a odnese to rampa a dveře, ale protože to vše bylo na jedné žádosti, tak musíte doplatit komplet cenu té úpravy. (vypočítavá úřad kolik tam zbývá.)

Takže toto je opravdu výhodnější. 

Ještě jednou bych Vám všem chtěla poděkovat, protože bez VÁS by to nešlo! 

Tak zase příště! 

Představení celé úpravy 🙂

Tak se mějte a zase příště!

Děkuju!